.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
گنجینه شهدای مازندران در سردرب ادارات استان نصب می‌شود
استاندار مازندران با تاکید بر تقویت ارزشهای ایثار و شهادت در جامعه، گفت: گنجینه شهدای مازندران در سردرب ادارات استان نصب می‌شود.

به گزارش شمال نیوز، ربیع فلاح جلودار صبح امروز در نشست هیئت امنای مرکز فرهنگی دفاع مقدس مازندران با اشاره به اینکه زیباسازی ورودی ادارات استان با تمثال شهدای استان باید از سوی مدیران ادارات جدی گرفته شود اظهار داشت: آثار فرهنگی حوزه دفاع مقدس ماندگار و جاودانه است.

وی افزود: در جانمایی و نصب گنجینه شهدای استان در ادارات نیز همکاری ویژه ای با ادارات استان صورت دهد.

استاندار مازندران با بیان اینکه احیا هفت تپه امری ضروری است تصریح کرد: امیدواریم با این اقدام بتوانیم بار دیگر رشادت رزمندگان مازندرانی را برای نسل آینده بازگو کنیم.

فلاح با اعلام اینکه تمام تلاش مسئولان استان باید معطوف به تحقق این مهم شود افزود: باید برای فعالیت‌های فرهنگی حوزه دفاع مقدس بیشتر اقدام جدی از سوی مدیران صورت گیرد.

ورود جدی مردم استان در ساخت پارک موزه دفاع مقدس

سردار عبدالله ملکی مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران نیز در این نشست گفت: مردم استان در ساخت پارک موزه دفاع مقدس استان ورود پیدا کردند.

وی افزود: ظرفیت‌های مناسبی برای ایجاد مجمع خیرین احداث مرکز فرهنگی دفاع مقدس مازندران فراهم شده است.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران با اشاره به اینکه 65 میلیارد ریال اعتبار استانی برای تسریع در ساخت پارک موزه دفاع مقدس استان اختصاص خواهد یافت تصریح کرد: فاز یک و دوم پارک موزه دفاع مقدس استان در سال 96 آماده بهره‌برداری است.

ملکی با بیان اینکه استانداری و سازمان برنامه و بودجه استان الگوی کمک به استانهای دیگر در ساخت پارک موزه دفاع مقدس است، افزود: شهرداری ساری با صرف اعتبار مناسب در سال 96، در دهه فجر سال آینده بهره‌برداری کنیم.

وی با اعلام اینکه فیلم دفاع مقدس تاکنون در مازندران تولید نشده است، گفت: امیدواریم بتوانیم نسبت به اجرای این اقدام مهم تلاشی صورت گیرد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران از چاپ کتب مرتبط با دفاع مقدس در شهرستان‌ها افزود: فرمانداران ملزم به تشکیل شورای هماهنگی حفظ آثار در شهرستانها شوند.

ملکی با بیان اینکه ساخت پارک موزه دفاع مقدس مازندران، مطالبه مردم استان است، گفت: امیدواریم یادمان شهدای گمنام و خوشنام استان در سطح شهرستانهای مازندران در حال ساخت است.

وی با اشاره به اینکه 31 یادمان شهدای گمنام در استان ساخته شده است، گفت: ساخت 21 یادمان توسط شهرداران و فرمانداران در شهرهای استان در حال ساخت است.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران با بیان اینکه بهترین اردوگاه را مازندران در خوزستان دارد، افزود: امیدواریم با تلاش همه مردم استان، بتوانیم در معرفی یادمان‌ها اقدام کنیم.

وی با اشاره به اینکه مازندران در گذر تاریخ به صورت کتاب در خواهد آمد تصریح کرد: امیدواریم با کمک خیران برای مرکز فرهنگی دفاع مقدس مازندران صورت دهیم./تسنیم


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.111 seconds.